27 Aralık 2015 Pazar

Sivilce Rutinim


Cilt bakım (aksam) rutinim. Cilt tipim karma ben sadece cildim de çene bolgemdeki sivilcelerden rahatsızdım.


Doktora gittim ve bana sivilcelerimin kistten kaynaklanabilecegini veya hormonal bozukluk olabilecegini bellirti bunun için beni bir iki testten gecirdi.
 O testlerde normal cikinca bana tedavi amacli nadixa ve cleocint adında iki ilaç  verdi 2 aydir bu ikiliyi kullaniyorum. Ve cok memnunum aslında yanında ek olarak nilera okyanus sabununuda kullanıyordum. Ama o artık bitti ve bende kiehlis markasına şans vermek istedim rutinime onu da ekledim su anlik kiehlsten yana pek bir sıkıntım olmadı. Nilera alana kadar kadar kiehlse devam.
Yves roche peeling ise rutinime sadece haftada 1 gün dahil onun dışında kullanmıyorum ama onuda rutine koymak istedim. Burnumdaki siyah noktalar için kullanmayı tercih ediyorum.
Kendimce en zararsız veya zarari aza indirgenmis olan ürünleri seçiyorum ve bana iyi gelen ürünler belki başkasına iyi gelmez bunuda belirtmek istiyorum.
Herkese mutlu pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder