4 Temmuz 2016 Pazartesi

Mediwell ♡

       Herkese merhaba. Uzun zamandir paylasim yapamadigimi biliyorum.
  Fakat buraya daha derine inen bilgi verici uzun paylasimlari yapmayi seviyorum. Instagramda daha cok aktifim. Ama burayada yogunlasmayi planliyorum cunku yazamayi bekleyen bircok urun var fazla uzatmadan konuya gelmek istiyorum.
        Geçenlerde Şanlı İlaç Sanayi A.Ş/ Mediwell markasından çok güzel bir kargo aldim. Ve bana kullanmam için yollanan bu ürünler hakkında bayağı açıklamalı bir post sizleri bekliyor.
Gelen Kargo içeriği;


☆ 4lu Lipbalm 
☆Dudak Bakım Kremi
☆El Bakım Kremi
☆Topuk Bakım Kremi 
☆Ayak Bakım Kremi 


        ♡ 4lu Lipbalm sırayla Muzlu, Çilekli,  Kavunlu, Tutti Frutti. 
Gelelim özelliklerine amacı dudakları pürüzsüz ve ipeksi bir yumuşaklık sağlamak içeriğinden shea butter ile kurumuş dudakları nemlendirip besleyip koruyormus. Sweet almond oil ve vitamin E ile canlandirip sağlıklı dudaklara ulastirmayi sagliyormus sadece eczanelerde satılıyor bu ürünler gönlümü fethetti özellikle soğuk havalarda veya çatlamış dudaklara birebir 



         ♡ Dudak Bakım Kremi içerisindeki mentol ve bitkisel özler sayesinde çatlamış dudaklara nemlendirme ve hasarlı derinin onarilmasini sagliyormus. Ayrica çatlak giderici, onarici ve dolgunlastirici özelliği olup paraben icermiyormus. 


♡ El Bakım Kremi bitkisel içeriği ve çabuk emilen formülü ile bitkilerden gelen sağlığı cilde taşımayı amaçlıyor. ozellikleri A, D, E, F vitaminleri ile besleyip, yogun nemlendirici ve yenileyici etkisi bulunuyor ayrica içeriğinde Shea butter, Aloe vera, Jojoba yağı bulunuyormuş ve en önemlisi koruyucu ve paraben icermiyormus 


♡ Topuk Bakım Kremi Çatlamış, yipranmış ve sertlesmis topuklara yogun bakim saglayip saglikli gorunmesine yardimci oluyormus. Içerisinde bulunan  yağlar sayesinde yeniden çatlak oluşumu onleniyormus. Ozellikleri onarici, catlak giderme ve yogun nemlendirme ayrıca  Içerisinde Calendula oil,  Cocao oil,  Sweet almond oil bulunuyor. Ayrıca koruyucu ve paraben icermiyormus 


♡ Ayak Bakım Kremi günlük ayak bakımı sağlayan özel bitkisel formülü ile ayağın nem dengesini koruyup çatlak oluşmasını onluyormus ayakların yumuşak ve saglikli görünmesini saglıyormuş içeriğinde St. John's wort oil, Calendula oil, shea butter bulunuyormuş antibakteriyel koku önleme ve yoğun etki özellikleri var ve paraben&koruyucu icermiyor.  

Benim mediwell ürünleriyle ilgili söyleyeceklerim bu kadar kendilerine bu nazik hediyeleri için çok teşekkür ediyorum urunlerin tümü bitkisel içerikli ve eczaneler de satışta 
Sevgiyle kalın... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder