9 Mayıs 2016 Pazartesi

SEPHORA | Outrageous Volume Maskara


   Herkese haftanın ilk gününden merhaba uzun zamandır sephoradan aldığım sephora markasına ait bu maskarayi kullanıyorum ve artık deneyimlerime göre  yorumlama zamaninin geldigini düşünüyorum.


Bu maskarayi uzun zamandir merak ediyordum tam boy almadan önce mini boyunu denemek istedim ve sanırım 25tl ye aldığımı hatırlıyorum. Ilk başlarda maskaranin sadece ıslak olmasından rahatsız oldum ama bi iki hafta sonra tamamen o islaklığın hafifledigini gordum. 



Onun dışında kirpiklerimi yapistirmamasi ve oldukca iyi bir volüm vermesi maskarayi sevmeme neden oldu bu arada o bahsettiğim islakliktan kastım yapıştırma değildi sadece kuruma açısından biraz daha geç kuruyordu yani kirpiklerimi yapistirdigini düşünmüyorum aksine ayırıp hacimli ve uzun göstermesini sağladı.
 Şu an tam istediğim kıvamda o islaklik yok belli bir zaman sonra bence maskara tam anlamıyla yapısı oturuyor tek sevmediğim yonu ise  kapağı biraz zor kapanıyor onun dışında sevdiğim bir ürün oldu iyi bir maskara, bu ozelliklere sahip bir maskara ariyorsaniz kesinlikle öneriyorum.

1 yorum:

  1. i just follow your blog   nice work. Greetings from Greece. www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    YanıtlaSil