4 Nisan 2016 Pazartesi

OTACI Makyaj Temizleme Suyu


   Herkese mutlu günler...
  Bugün Otaci markasina ait makyaj temizleme suyu ile ilgili uzunca bir yazı yazmak istiyorum eğer benim gibi bu tarz ürünlere ilgisi olan varsa bilgilendirmek isterim. Cunku bende bilgi içerikli ve ayrıntılı yazıları severek okuyorum


  OTACI markasının gül suyunu önceleri severek kullanıyordum gerçekten hani o buram buram yapay kokan gül sularından değil hafif kokulu doğala daha yakın tarzdan ondan ilham alarak bu makyaj temizleyicisinide denemek istedim uzun zamandir bende vardı ama hali hazırda bir temizleyici açıkken bunu kullanmak istememiştim. Kullanmamaya başladım ve hiçbir alerjik reaksiyon yakma vb görmedim göz makyajımı ve ten makyajımı kolayca çıkardı. Bana her ürün malesefki iyi gelmiyor en ufak birsey de cildim hemen yanıyor yada tariş oluyor ama bu oyle değil üstünde %100 Doğal Kökenli Organik Temizleyici içerir diyor birazda olsa içimi rahatlatmaya yardımcı oldu vaadleri çok kısa kısa yazmak istiyorum

Cildi tariş etmeden temizler
Göz dudak yüzde kullanılabilir
Kuruluk yaglilik ağırlık kalıntı ve rahatsızlık hissi vermez
Su bazlidir
Parfum icermez

Bende gerçekten bunların hiçbirini yapmadı çok sevdim ve zararlı maddelerin bir çoğunu icermediginden ve icerigindende  bahsediyor

Alkol icermez cildi kurutmaz
%100 DOGAL KOKENLI ECOCERT SERTIFIKALI
Ph dengelenmistir
Boyar madde paraben icermez
Hayvanlar üzerinde test edilmeden geliştirilmiştir*
Hayvansal Kokenli madde icermez
Yabani kadife çiçeği ile yumuşaklık kazandırır

Içeriği hakkindada mini bir şekilde belirttim ve gerçekten bu doğal organik vs ürünlere takık durumdayim dis macunu rollon sampuan her urunde benim icin bu üründe birazda olsa istediğim tarzda ciddi anlamda çok memnun kaldım makyajımı güzelce temizledi hiçbir sorun yaşamadım bu ürünü çok sevdim eğer bu tarz ürünler ariyanlar varsa bu ürüne bakmalarını tavsiye ediyorum

2 yorum:

  1. çook eskıden bu markanın bır sabununu kullandıgımı hatırlıyorum.Bu urununu ılk kez gordum.elınıze saglık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten severek kullaniyorum icerigine gore fiyatida uygun ve hicbir sekilde tahris etmedi cildimi

      Sil