13 Mart 2016 Pazar

Bitenler

     
          Ilk kez  bitenler yazımi yazıyorum bu biten ürünleri uzun zamandır kullanıyorum. Malesef biten ürünleri bekletip biriktirme gibi bir huyum yok hemen atıyorum bu yazı için kurtarabildiklerimi kurtardım ve bitenler yazısı yazmaya karar verdim




➡ 1. Yves Rocher Organik Yulaf ve Badem Yağlı Saç Kremi : bu ürün benim Yves Rocher markasıyla tanışma ürünüm diyebilirim çok sevdim saçlarımı her kullandigimda yumuşacık yaptı ve etkisini diger gunlerede aktardı baska bir ozelligi ise icinde paraben ve renklendirici, silikon icermemesi benim sevmeme daha da yardimci oldu memnuniyetimi zaten yves rocher alisverimdede gorebilirsiniz baska serileride denemek istedim daha sonra buna tekrar dönüş yapabilirim.

➡ 2. Toni&Guy Sarı Saçlar için Saç kremi: bu ürünü herzaman kullanmiyordum 2haftada bir şeklinde kullanıyordum bu ürün saclarimin rengini desteklediğini düşünüyorum ne zaman saclarimda kullansam sanki saçlarımdaki sarı daha guzel bir renk alıyor gibi geliyordu bana sevdim konusuda çok guzel tekrar alabilirim ama John Friedada bu konuda çok iyi diyebilirim

➡ 3. Pastel Kozmetik Dolce Parfum : Pastel markasininda parfumumu varmis dedirtebilir çünkü ben ilk duyduğumda şaşırmıştım tesadüfen bir misafirlikte rastladım bilmiyorum kokusunu çok beğeniyorum tam bir kış kokusu kalıcı benim gibi ağır parfum sevenler varsa bu kokuyu sevebilirler

➡ 4. Isana Sensitiv Deo Roll-On : Artık rollon kullanmaya çekiniyorum hastalıkların arttığı zamandayiz bende rollon alırken bazı özelliklere dikkat ediyorum fakat yinede malesef bazı zararlı maddelerin olduğu rollonlar kötü kokuyu engelliyor aldığım birçok doğal rollon malesef yetersiz çıktı bende bu içinde alkol olmayan ve rossmannlarda satılan ISANA markasına ait rollon kullanıyorum ama daha zararsinizi bulursam sizinle paylaşacağım simdilik bu rollondan cok memnunum

➡ 5. Pantene Argan Yağlı Elixir Yağ Terapisi : Bu ürüne BAYILIYORUM saçlarım karışırken nemsizken kuruyken kullanıyorum anında yumuşacık olup kolay taramasina yardımcı oluyor kime onerdiysem memnun kalıyorlar bende çok seviyorum kesinlikle direk tekrar alacağım bir ürünün kendisini çok seviyorum nerde bulursanız alın pişman olmazsınız


➡ 6. Splat Aromatherapy Dış Macunu : bu ürün bana #cerenvepinarizmirde2016 etkinliğinde hediye edilmişti çok sevdim zaten bu urun hakkında blogda bir yazım mevcuttur


➡ 7. Himalaya Herbals Yumuşak & Parlak lik Proteinli Sampuan : bu sampuana bayildimm resmen diyebilirim blogumda malesef yazisini yazamadim ama bu urunu gratiste indirimdeyken aldim yaklaşık 5 tl tekrar alicam cok guzel saclarimi yumusacik ve parlak yapti cok memnun kaldim kesinlikle vaadlerini yerine getiriyor sls/sles ve paraben icermiyor daha ne isteriz ki diyorum alin cok oneriyorum ilk firsatta tekrar alacagim urun kendisi

       Benim biten urunlerim daha fazla ama dediğim gibi kurtarabildiklerim bunlar umarim yazım bilgilendirici olmuştur

2 yorum: