4 Mart 2016 Cuma

GOSH BB KAPATICI KIT ve PASTEL KLASIK RUJ IKILISI

     
        Herkese mutlu günler geçenlerde Instagram  hesabimda swatchlarini paylaştığım iki farklı ürün hakkında yorum yapmak istiyorum. Çünkü bazı makyajlarimda ikisini bir kullanıyorum ve sevdiğim urunler arasindalar aşağıdaki swatcda da görüldüğü üzere ilk olarak Pastel markasının klasik serisine ait rujunu yorumlamak istiyorum.



PASTEL LIPSTICK CLASSIC 



     Pastel Markasının rujlarini çok seviyorum bana hep kokuları kucuklugumu hatirlatir kucukken hepimiz annelerimizin makyaj çantalarını kurcalamisizdir ışte aynı o rujlar gibi kokuyor ve bana hep o zamanları hatirlatir bi aralar PASTEL unutulmaya yüz tutmuştu ama şimdiki atakları ile tekrar piyasalarda kendilerini gösterdiler ben sadık alicilarindan biriyim ve rujlarini hem kalitesi hemde ekonomik açısından çok seviyorum yine kendime yakıştığını düşündüğüm bir renk aldim kirmizi tonlarda ama o bagiran kirmizilaedan değil ben o tarz renkleri sevmiyorum ve kendime de yakıştıramıyorum bu daha orta tonlarda ne çok koyu nede çok belirgin numarasi 24 fiyati 10 tl di yanlış hatırlamıyorsam rujun kaliciligina 7 diyebilirim bu fiyatta bir çok ruj malesef çok kalıcı olmuyor bu ürünü fiyatına göre iyi buluyorum pigmentasyonu iyi dudaklarimi kuruttuğunu düşünmüyorum pastel rujlarini seviyorum 


GOSH BB SKIN PERFECTING KIT 



Gratislerde satılan GOSH markası hep ilgimi çekiyordu daha öncede BB pudrasını kullanıp beğenmiştim neden kapaticisinida denemiyeyim ki deyip aldim bu kapaticida beni meraklandiran şey BB olmasıydı ne özelliği varmiski dedirtti o merakla ve kit olmasida avantaj acisindan bir cok urunu tek bir yerde toplamis mantigiyla aldim urunun icinde bir adet aydınlatıcı iki adet kapatici var aslinda ortasindaki renk krem bronzer gibi dusunulebilir ama cok acik tenlerde daha uygun olur bence bende çok nadir o şekilde kullaniyorum ama ben en çok onu göz altlarımin eğer çok yorgun bir görüntüsü varsa morluklar belirginse en altta onu sürüyorum ve o koyuluğun notrlemesini sağlıyorum üstüne de sol tarafta bulunan kapatilciyi uyguluyorum ve görüntü çok iyi oluyor daha sonra yüzümün yüksek yerlerinde sağda bulunan aydinlaticiyi uyguluyorum bu KIT benim önemli zamanlarimda gercekten çok işime yarıyor bazen üstünden GOSH BB pudra ile geciyorum ve benim icin makyaj bitmis oluyor bu urunu tavsiye edebilirim kapaticilik acisindan urunu orta duzeyde suruyorum bol bol değil yeterli oluyor bu ürünü de seviyorum yine bu tarz bu ürüne ihtiyacım olursa kesinlikle bunu almayı düşünebilirim diyorum 


Benim bu ikili ürünler ile ilgili yorumum böyleydi sizde bu ürünlerden birini kullanıyorsanız memnunsaniz veya değilseniz yorum yazarak belirtebilirsiniz 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder