13 Mart 2016 Pazar

Aliexpres Alisverisim | Makyaj Fırçası




          Aliexpres te satilan fircalardan uzun zamandir almak istiyordum onun yaninda da makyaj sungeri sipariside verdim ve sonunda geldiler aslında erken gelmeleri lazımdı fakat kargo sirketi ile ilgili bir sorundan tam 1 ayda geldi onun disinda cokta bir problemi olmadı.


Fircaları  geldiği gibi yikadim 1 gün sonra kurmuşlardı ve yikadigimda zamanda yikadiktan sonrada hic bir şekilde killarinda dökülme olmadı ve seklindede değişme olmadı ben kurutma esnasında peceteye sardim fakat bir dahakine bunlar için uygun olan filelerden almayı planlıyorum

          Süngerde orta derece bir sertlikte onuda geldigi gibi yikadim yikadigimda cokta sismedi kapaticiyi uyguladigimda performansi cok kotu diyemem orta derecede bir performansa sahip fiyatina gore ise iyi diyebilirim satıcıdan memnundum iletişimi oldukca iyi di mesaj attigimda hemen geri dondu o yonuyle artı etkisi var fircalar ve sünger ile ilgili 2 adet video instagram adresimde mevcuttur herhangi bir sorunuz varsa yorum kismindan sorabilirsiniz

                       



3 yorum:

  1. Bu fırçalardan bende aldım şu an için memnunum ama sünger pek iyi değil gibi çok sert.Güzel günlerde kullan ,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Evet haklisin bende seninle aynı fikirdeyim. Sadece fiyatina gore iyi yoksa onun 10 kati fiyatina aldigimiz sungerler daha kötü çıkıyor bazen

      Sil