3 Ekim 2016 Pazartesi

Saç Bakımı / Ürün Yorumlarim

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır yazmak istediğim bir yazı ile karşinizdayim. Saçlarıma orta okuldan beri bakan biriyim. Saç ürünlerine kremlere maskelere vb yag herseye cok ilgim var ve 5tl'den tutun 100tl ye kadar her çeşit marka urun kullandım, az çok artık bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum.

Saclarima bayanlarin %90 gibi bende islem yaptirdim ve bakimin sart oldugunu dusunenlerdenim. Burada benim için top nokta ürünlerde var ama onu başka bir yazımda uzunca yorumlamak isterim. Bugün sizlere  bu aralar kullandigim ve memnun kaldıklarimi, sevmediklerimi kısacası yorumlarimdan bahsetmek istiyorum.


Kullandığım Ürünler 


NATURALSE / Dökülme Karşıtı Bakım Serumu 
Bu ürünü fotoğraftada görmüş olduğunuz gibi bitirmek üzereyim. Ben bu ürünü saçlarıma, kaşlarıma sürdüm ve cok etkili sonuç aldım. Gerçekten kaşlarımı oldukça gürlestirdi. Çevremdede kullananlardan olumlu sonuçlar duydum. Gerçekten başarılı bir ürün benim için. Ben saçlarıma sabahtan sürüyorum ve en az 5 saate kadar bekletiyorum vaktım varsa 9 saatte kadar da bekletiyorum. Ürünün icerigi olducka temiz ve hiç kötü bir etki ile karşılaşmadım gerçekten sevdim.


Yves Rocher Soin Veg. Capilla Res/ Onarıcı Saç Yağı 
Bu ürünün de içeriği temiz paraben ve silikon içermez ben bu ürünü banyoya girmeden önce sürüyorum ve 45 dk bekletiyorum. Yikadiktan sonra saç rengimi belirginlestirip yumuşaklık ve parlaklık verdiğini gözlemledim güzel urun fakat aynı özellikte tek tercih edilcek urun olmadığını düşünüyorum. 

Hc Hair Care Herbal Hair Care Complex / Bitkisel Saç Bakım Kompleksi
 Bu ürünü 2. Kullanışım ve normalde bu tarz ürünlerden çok ekstra birsey beklemem ama bu ürün benim gönlümde taht kurdu diyebilirim. Daha önceleri zaten maskesinden çok memnundum artık bu markanin saç urunleri konusunda oldukça basarili olduğunu düşünüyorum. Ben bu urunu saclarimda en az 4 saat bekletiyorum vaktım varsa daha da fazla tutuyorum ve tüm sacima masaj yaparak uyguluyorum saclarimi uzun vadede yumusacik yapiyor parlak olmasının yaninda kolay taranmasini sagliyor bu urunu çok ama çok başarılı buldum.

Moshos Garden Argan Hair Care Complex Argan Saç Bakim Kompleksi 
Bu ürünün içeriğinde organik Argan yağı mevcut ben bu ürünü banyodan önce sürüyorum ve 30 dk bekletiyorum saçlarımı oldukça parlak gösteriyor kokusu çok güzel saçlarımı yumuşacık yapıyor 


Bioblas OrganiCare Şampuan 
Bu şampuan içinde bulunan organik yağ ve daha onceleri de bir farkli serisini kullanmam nedeniyle benim bu ürüne karşı ilgi duymamı sagladi. Bu şampuan saçlarımı güzelce temizledi kokusunu pek sevmedim ama saçlarımı güzel temizlemesi parlaklastirmasi ve kolay taranmasıni sağlamasi nedeniyle kokusunun benim için pek bi önemi kalmadı. 

Lesoleil Şampuan Kuru ve Boyalı saçlara özel şampuan saç kremi gerektirmez iddasi gerçekten yerinde biz bu urunu ailecek kullanıyoruz ve hepimizde çok memnun kaldık gerçekten bu şampuan sadece kullanmak yetiyor aynı saç kreminin verdiği yumuşaklığı sağlıyor tek bir ürünle iki ürüne ait olan özelliği sağlaması oldukça iyi bu ürüne kesinlikle bakın diyorum çünkü saçlarımı yumuşacık yapıyor  


Cliven Natura Camomile Conditioner/ Camomile Özlü Saç Kremi 
Bu ürünü macro centerda görüp çok merak edip almistim ve bu urunu olducka başarılı buldum saçlarıma her kullandigimda saçlarım yumuşacık ve parlak oluyor bu ürün gerçekten başarılı ve kesinlikle bakmanızı oneriyorum.


 Otacı Kompleks Keratin Arginine/ Saç Bakim Kompleksi bu ürünü haftada 1 kullanıyorum ve oldukça etkili olduğunu düşünüyorum kokusu harika saçlarımı agirlastirmadan yumuşacık yapıyor icerigi temiz ve oldukça güzel bir ürün bitmek üzere tekrar alinacaklardan.

Hc Hair Care Hizli Sac Kurtarma ve Canlandirma Terapisi bu benim çok ama çok sevdigim bir urun saçlarımı cansız mi buluyorum yada karışık mi anında bu urunu uyguluyorum ve sonuç harika zaten bu urunu kendi instagram hesabimdada yorumlamistim halada aynı dusuncelerdeyim çok sevdigim ürünlerden biri 


Benim kullandigim urunler bu şekilde umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.






1 yorum:

  1. bioblas şampuanlarından daha önce mavi ve yeşil olanı kullandım çok kötü yapmıştı

    YanıtlaSil