2 Aralık 2016 Cuma

Saç Bakım Yağları / Yorumlarım ve Bakım Kürüm

Herkese Merhaba,
      Bugün sizlere çok haşır neşir olduğum bir konu hakkında kendi edindiğim deneyimlerimle ilgili güzel bir yazı yazmayı planlıyorum.
  Öncelikle ben güzellik uzmanı değilim ve güzellik ile ilgili bir eğitimimde yok sadece bu tür alanlara fazlaca ilgim var ve bana iyi gelen her ürün sizlere iyi gelecek diye de bir kural yok bu küçük konuyada açıklık getirdiğime göre ne zaman saçımı biraz bakımsız ve cansız bulsam hemen yaptığım karışımımdan bahsetmek istiyorum.
 Kendi ihtiyacıma göre hazırladığım ve faydalarını gördüğüm karışımımın içeriği sırasıyla;



1. Hint Yağı: Evet yanlış duymadınız hint yağı, Ricinus Communis olarak bilinen Hint bitkisinin tohumlarından preslenerek çıkarılan bitkisel bir yağdır. Doymamış yağlar, E vitamini, protein ve mineral içeriğiyle oldukça yararlı olan Hint yağı özellikle Afrika ve Hindistan'da popülerdir. /Öncelikle bu yağ başlarda çok rahatsız edici kokabilir ama faydası nedeniyle de dayanmanizda fayda var saçları gözle görülür bir şekilde UZATAN bir yağdır kendisi ben bu ürünü saçlarımı uzatma konusunda hep kullanmışımdır ve başarılı bulmuşumdur. saçları gözle görülür bir şekilde gürleştirip uzatıyor.

2. Hindistan Cevizi Yağı: Hindistancevizi (Cocos nucifera), daha çok tropik bölgelerde yetişen ve kalın kabuklu meyveleri yenilebilen bir palmiye türüdür. Hindistancevizinin beyaz etli bölümünün kurutularak soğuk sıkım yöntemiyle sıkılmasıyla hindistancevizi yağı elde edilir. /Hayatınızda hiç hindistan cevizi yağı almadıysanız özellikle bu kış aylarında dolmuş olarak bulabilirsiniz bozuk olduğunu yada ters birşeyler olduğunu düşünmeyin hindistancevizi yağı kış aylarında donuyor ve ellerinizin arasına alıp ovuşturduğunuzda yada ısıttığınızda yağ kıvamını elde edebilirsiniz bu yağ saçlarımın özellikle parlamasına ve yumuşamasına, nemlenmesine yardımcı oluyor 

3. Zeytinyağı: Zeytin ağacının (Olea europaea) meyvesinden elde edilen yeşilimsi-sarımtırak renkte sıvı bir yağdır. /Bu yağı saçlarımın güçlenmesine ve yumusayıp parlamasına oldukça etkisi olduğunu düşünüyorum çünkü bu ürünü tek başına da kullanıyorum ve çok etkili buluyorum ki zaten egeli olarak zeytinyağsız yaşanmayancağınıda biliyorum..

4. Tatlı Badem Yağı: E vitamini açısından zengin olan tatlı badem yağı Saçları besler, cildi güzelleştirir, kirpiklerin dökülmesini önler. Tatlı badem yağı kişisel bakım için sık kullanılan faydalı yağlardandır. /Benim bu yağı kullanmam amaç saç uçlarında bulunan kırıkları onarması, kirpik ve kaşlarımı gözle görülür bir şekilde gürleştirmesidir. 

Gelelim Saç Bakım Kürümün Tarifine..

   Yukarıda görmüş olduğunuz dört yağı birer yemek kaşığı ile bir kaba alıp tahta kaşık yardımı ile karıştırıp saçlarımın tüm noktalarına masaj yardımı ile uyguluyorum daha sonra streç film ile tüm saçımı sarıp belli aralıklar ile saçımı kurutup en az dört ve üzeri saat bekletiyorum ve sonuç harika 

  Yukarıda yazmış olduğum yağları tek başlarınada kullanıyorum ve o şekilde de memnun kalıyorum ama bu şekilde çok daha fazla etkili olduğunu düşünüyorum 

Eğer aranızda bunu uygulayan varsa yorumlar bölümüne belirtmesini rica ediyorum.  

Umarım Yazımı beğenirsiniz ..

6 yorum: